ארגז הכלים שלנו
פתרונות
מרשתות חברתיות, אנליזה ו-SEM ועד קריאייטיב, ניהול מדיה ואסטרטגיה, כל השירותים עם האנשים הטובים ביותר - במקום אחד. אתם מוזמנים להיכנס, להכיר ואולי אפילו לצאת לדרך חדשה ומשותפת.
מדיה
ניהול לקוח
קריאייטיב
דאטה ואנליזה
SEO
מדיה פלנינג
משפיענים ויוצרי תוכן
תפסנו את תשומת הלב שלכם? מעולה.
כשמזמן לא מדובר על "תוספת" לקמפיין אלא בחזית שמביאה תוצאות בשטח- אנחנו שם. מתמחים ביצירת תוכן אמיתי, אותנטי ומעורר אמון: משפיענים, קריאייטורים ו-UGC שמדבר בשפה של הקהל ומייצר מעורבות
שלא מתווכחים איתה.
אנחנו יודעים לחבר בין מותגים לבין המשפיענים ויוצרי התוכן הנכונים, לייצר קריאייטיב בולט מותאם לפלטפורמות, ללוות את תהליך היצירה, להפיק תוכן שמתאים בדיוק למסע הלקוח, ולשלב אותו באופן חכם באסטרטגיית המדיה הרחבה.
מהמלצות אישיות, דרך תכנים ממירים ומניעים לפעולה, ועד רילס ויראליים – אנחנו דואגים שכל פיסת תוכן תרגיש אמיתית, תעבוד היטב ותוכיח את עצמה במספרים.
מדיה
מחלקת המדיה של אינטראקשן היא המכונה שמניעה את הקמפיינים.
מנהלי.ות הקמפיינים שלנו לא מפרידים בין Google, Meta, TikTok, מדיה פרוגרמטית, או מנועי חיפוש- הם.ן מחברים ביניהם בצורה חכמה ומנהלים.ות הכל תחת קורת גג אחת, במחלקה שיודעת לעשות הכל-ברמה הכי גבוהה שיש.
כל אחד ואחת מאנשי המדיה שלנו הם מומחי.ות בניהול קמפיינים מולטי־דיסציפלינריים, שעברו הכשרות רשמיות בפלטפורמות הגדולות – Google, Meta, TikTok, Taboola, Outbrain ועוד. הם.ן מבינים.ות אסטרטגיה, חיים דאטה, שולטים בפיצ'רים החדשים עוד לפני שיצאו ומחוברים.ות לביצועים במסך אחד. אבל זה רק החלק הגלוי לעין.
מאחורי הקלעים, הא.נשים שלנו מנהלים.ות אופטימיזציה רציפה: ניתוח נתונים יומיומי, A/B טסטינג, הסקת תובנות עסקיות ושימוש בדשבורדים חכמים שמציגים בזמן אמת את ההשפעה של כל שקל. את כל זה אנחנו מחברים לכלי AI מתקדמים שמסייעים לנו לזהות דפוסי ביצוע, לחזות תוצאות ולהתאים מסרים באופן פרסונלי.
כ־ Google Resellers מורשים, אנחנו מחזיקים ביתרון נוסף- גישה לכלים מתקדמים, תמיכה ישירה והכשרות רשמיות שמבטיחות ללקוחות שלנו קמפיינים מנוהלים בסטנדרט הגבוה ביותר.
כל שקל מתוזמן. כל מסר ממוקד. כל קמפיין מדויק.
ניהול לקוח
מנהלי.ות הלקוח שלנו הם.ן הלב הפועם של אינטראקשן, אלה שמקשרים.ות בין הצוותים המקצועיים לשותפים שלנו, ולהפך. ניהול לקוח אצלנו הוא הרבה מעבר לשירות,זו מערכת יחסים אנושית ועסקית.
מהבנה עמוקה של הביזנס, שליטה בכלי המדיה והמרחב הדיגיטלי, ועד יכולת לתווך, להוביל, לחבר בין נקודות ולפצח מהלכים גדולים לפרטים הקטנים.
האנשים שלנו פועלים בגישה פרואקטיבית שמבוססת על דאטה, תובנות וכלים טכנולוגיים, שימוש בדשבורדים חכמים וכלי AI , כדי להבטיח שהשותפים שלנו יקבלו בדיוק את מה שהם צריכים (או מה שהם לא יודעים שהם צריכים) בזמן הנכון ובצורה שהכי נכונה עבורם.
זו לא רק עבודה. זו מחויבות אישית, יומיומית, טוטאלית.
כשיש מנהלי לקוח טובים כמו שלנו, אפשר להיות בטוחים שהם ייתנו את הלב, לא יוותרו, ידחפו קדימה, יאתגרו, יחברו, ויהפכו כל מהלך מורכב לסיפור הצלחה.
או כמו שאנחנו קוראים לזה: ווינרים אנושיים.
הכרתם את הפלנרים שלנו?
רוב הסיכויים שהם כבר מכירים אתכם, או לפחות יודעים מה מניע אתכם.
הם האנשים שחייבים לשאול שאלות, לחפור בנתונים, לחשוב בקול רם, לזהות דפוסים, לנסח כיוונים ולספק את התשובות הכי מדויקות ומנומקות שיש. את כל זה הם מצליחים לדחוס למצגת מקיפה, מעוררת מחשבה ובמקרים רבים גם למחיאות כפיים.
כל מהלך מנצח אצלנו מתחיל במחלקת האסטרטגיה, אבל בשום שלב הוא לא ממשיך בלעדיה. האסטרטגים שלנו הם חלק בלתי נפרד מהיום־יום של הצוותים, מוודאים שהכיוון נשמר, שהמטרה לא נשכחת, ושהביצוע לא רק מדויק אלא גם חכם.
הם חוקרים את המותג, את המתחרים, את השוק ואת הקהל ומוודאים שהשותפים שלנו תמיד יהיו צעד אחד לפני כולם. בין אם מדובר בפיצוח תובנה, בניית שפה שיווקית, תכנון מסע לקוח או הגדרת מטרות מדידה, מחלקת האסטרטגיה שלנו מניחה את התשתית לכל מהלך.
תשתית שמחברת בין מסר, קהלים, פלטפורמות ותוצאה.
קריאייטיב
הקריאייטיב שלנו לא נולד בחלל ריק- הוא מתחיל מדאטה, נבנה מתוך תובנות ומסתיים בתוצאה מדידה. הצוות הקריאייטיבי של אינטראקשן מורכב מקופירייטרים וארט דיירקטורים מולטי־טאלנטים שחיים את העולם הוויזואלי, המילולי והרגשי – אבל לא פחות מזה- גם את המספרים, האנליזה, התובנות, ה־ A/B טסטינג והרגע שבו מתבצעת ההמרה.
אנחנו משלבים יצירתיות פורצת דרך עם טכנולוגיות מתקדמות, משתמשים בכל כלי ה- AI הכי מתקדמים כדי לפצח רעיונות במהירות, לייצר תכנים מותאמים ולבצע "אופטימיזציה קריאטיבית" בזמן אמת. כל קונספט, טקסט או וידאו עובר דרך עדשת הפרפורמנס: האם זה תופס את העין? מדויק לקהל? מניע לפעולה?
צוות הקריאייטיב שלנו נושם את הפלטפורמות הדיגיטליות ומבין איך להתאים את המסר לכל אחת מהן. מ-קמפיינים הוליסטיים מרובי פורמטים, מיתוג חדשני ועד ווידאו פרפורמנס ו-UGC – אנחנו עושים הכל במהירות, יעילות ויצירתיות, כדי שהשותפים שלנו יבלטו, יפרצו – ויראו תוצאות.
דאטה ואנליזה
בעולם האנליזה יש שני סוגים של אנשים, אלה שרואים נתונים ומספרים, ואלה (כמו האנליסטים שלנו), שיודעים להוציא מהם תובנה שיווקית שתגרום ללקוח להיות בעננים.
האנליסטים שלנו פותחים את הבוקר עם כוס קפה ומבט חד על נתוני השותפים שלנו. בצהריים הם כבר הספיקו להתעדכן, לנטר, לתייג, לממשק, לדווח, לסכם- וגם להזמין סלט.
ובערב? הם כבר זיהו הזדמנות עסקית או תובנה שמובילה לשורת רווח.
אנחנו משלבים אנליזה חכמה עם טגנולוגיות מתקדמות הכולל דשבורדים, כלי , BI מערכות אוטומטיות, ופתרונות מבוססי AI . אבל אנחנו לא עוצרים שם, בזכות ניסיון רב בפרויקטים מורכבים כמו MMM – Marketing Mix Modeling אנחנו מנתחים את ההשפעה האמיתית של כל רכיב במדיה ומסייעים ללקוחות לקבל החלטות חכמות יותר, מדויקות יותר ואפקטיביות הרבה יותר. האנליסטים שלנו אוהבים נתונים ויודעים לתרגם אותם להחלטות מבוססות ולפתרונות מדידה.
כי כשנותנים לדאטה את הבמה - היא יודעת לגנוב את ההצגה
מדיה פלנינג
מחלקת מדיה פלנינג באינטראקשן אחראית להפוך את אסטרטגיית העל לתוכנית פעולה מדויקת בשטח
הם אלה שדואגים שהמסר שלנו יפגוש את הקהל הנכון, בזמן הנכון, בפלטפורמה הנכונה עם מקסימום ביצועים ומינימום בזבוז.
המדיה פלנרים שלנו עובדים מול כל מחלקות החברה כדי לתכנן, לתאם ולהוציא לפועל את מהלכי המדיה בכל הרמות: מ‑ Always On, קמפיינים נקודתיים ועד
השקות מורכבות.
ובזכות היקף הפעילות הרחב שלנו יש לנו יתרון שאין לאחרים. אנחנו נחשפים למאות תקציבים, קמפיינים ותחומי פעילות, מה שמאפשר לנו לבנות תמונה רוחבית
ודינמית של מה עובד, איפה, ולמה. הדאטה המצטבר ממגוון עצום של ורטיקלים נותן לנו עומק והבנה שמאפשרת להמליץ בביטחון איפה כל שקל שווה יותר ומה
באמת יביא את הביצועים הטובים ביותר.
בנוסף, מערכות היחסים שלנו עם גופי המדיה והפאבלישרים הגדולים בישראל ובעולם פותחות עבורנו ועבור הלקוחות שלנו גישה ישירה להזדמנויות פרסום
איכותיות, התנסויות בכלים חדשים לפני כולם, והכשרות מקצועיות שוטפות. כל זה מאפשר לנו להישאר תמיד בחזית ולפעול כמומחים שמכירים לא רק את
הפלטפורמות, אלא גם את מה שהולך להגיע בהן מחר בבוקר.
כל שקל מתוכנן. כל חשיפה מדודה. כל תוצאה מחושבת.
SEO
קידום אורגני הוא לא קסם – הוא מקצוע.
והצוות שלנו לוקח אותו ברצינות.
מחלקת ה- SEO של אינטראקשן יודעת לקחת מותג, מוצר או שירות ולגרום לו להופיע בדיוק במקום שבו מחפשים אותו. אנחנו משלבים אסטרטגיה, תוכן, טכנולוגיה ואופטימיזציה כדי להבטיח לא רק חשיפה גבוהה, אלא גם נוכחות מדויקת לאורך זמן.
בין אם מדובר באתרים עם מאות עמודים, אתרי eCommerce או עמודי תוכן מבוססי תוכנית שיווקית- אנחנו יודעים לבנות היררכיה נכונה, מיפוי לפי כוונות חיפוש, שימוש חכם במילות מפתח, קישורים פנימיים, וניטור טכני מתמשך.
אבל זה לא רק טכני. אנחנו מתאימים את התוכן למנוע חיפוש ולבני אדם, עם מבנה נכון, כותרות אפקטיביות, ו־ Topic Clusters שמבוססים על מסע הלקוח.
במקביל, אנחנו משתמשים בכלים מתקדמים לאיתור הזדמנויות, ניתוח תחרות ויצירת אסטרטגיה שמתואמת גם ליעדים העסקיים של המותג.
ובעולם שבו AIמשנה את חוקי המשחק של מנועי החיפוש כמעט בכל רבעון, אנחנו כל הזמן מתעדכנים, בודקים, מסתגלים ומשלבים את השינויים כבר היום, כדי שהלקוחות שלנו יישארו רלוונטיים גם מחר.
והכי חשוב? אנחנו יודעים ש- SEO הוא לא "לעלות ראשון בגוגל" אלא לבנות יתרון תחרותי לאורך זמן.
מדיה פלנינג
מחלקת מדיה פלנינג באינטראקשן אחראית להפוך את אסטרטגיית העל לתוכנית פעולה מדויקת בשטח
הם אלה שדואגים שהמסר שלנו יפגוש את הקהל הנכון, בזמן הנכון, בפלטפורמה הנכונה עם מקסימום ביצועים ומינימום בזבוז.
המדיה פלנרים שלנו עובדים מול כל מחלקות החברה כדי לתכנן, לתאם ולהוציא לפועל את מהלכי המדיה בכל הרמות: מ‑ Always On, קמפיינים נקודתיים ועד
השקות מורכבות.
ובזכות היקף הפעילות הרחב שלנו יש לנו יתרון שאין לאחרים. אנחנו נחשפים למאות תקציבים, קמפיינים ותחומי פעילות, מה שמאפשר לנו לבנות תמונה רוחבית
ודינמית של מה עובד, איפה, ולמה. הדאטה המצטבר ממגוון עצום של ורטיקלים נותן לנו עומק והבנה שמאפשרת להמליץ בביטחון איפה כל שקל שווה יותר ומה
באמת יביא את הביצועים הטובים ביותר.
בנוסף, מערכות היחסים שלנו עם גופי המדיה והפאבלישרים הגדולים בישראל ובעולם פותחות עבורנו ועבור הלקוחות שלנו גישה ישירה להזדמנויות פרסום
איכותיות, התנסויות בכלים חדשים לפני כולם, והכשרות מקצועיות שוטפות. כל זה מאפשר לנו להישאר תמיד בחזית ולפעול כמומחים שמכירים לא רק את
הפלטפורמות, אלא גם את מה שהולך להגיע בהן מחר בבוקר.
כל שקל מתוכנן. כל חשיפה מדודה. כל תוצאה מחושבת.